Γενικός


Παράδοση


Επιστροφές


Πληρωμές


Πώς να επικοινωνήσετε ProSwimwear

Αν ψάχνετε για βοήθεια με ένα προϊόν ή έχετε κάποια ερώτηση σχετικά με μια παραγγελία, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Στόχος μας είναι να αντιμετωπίζουμε κάθε ερώτημα αποτελεσματικά και έγκαιρα.

Ζωντανή Συζήτηση

Επικοινωνήστε μαζί μας δωρεάν. Η ζωντανή συνομιλία είναι διαθέσιμη κατά τις ώρες γραφείου (8:00 π.μ. - 16:00 μ.μ.), απλώς κάντε κλικ στο μπλε κουμπί Βοήθεια που βρίσκεται κάτω δεξιά σε όλες τις ιστοσελίδες μας.

Τηλέφωνο Επικοινωνίας

ΗΝΩΜΈΝΟ ΒΑΣΊΛΕΙΟ: 01278 550640

Διεθνές: +44 1278 550640

Οι τηλεφωνικές μας γραμμές είναι ανοιχτές από τις 9 π.μ. έως τις 4:30 μ.μ. Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός από τις αργίες). 
Μερικές φορές ενδέχεται να αντιμετωπίζουμε περιόδους αιχμής κατά τις οποίες δεν μπορούμε να απαντήσουμε στην κλήση σας τόσο γρήγορα όσο θα θέλαμε. 
Σε αυτές τις ακραίες περιπτώσεις και για ερωτήσεις εκτός ωραρίου λειτουργίας, μπορείτε να αφήσετε ένα μήνυμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [προστασία μέσω email] Μόλις λάβετε το μήνυμά σας, θα λάβετε μια αυτόματη απάντηση που θα επιβεβαιώνει ότι έχει παραδοθεί, μαζί με έναν προσωπικό αριθμό αναγνώρισης που σας έχει εκχωρηθεί.

Στόχος μας είναι να απαντάμε σε όλα τα email εντός 24 ωρών.

Φόρμα ηλεκτρονικής επικοινωνίας

Παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα «Επικοινωνήστε μαζί μας» φόρμα στη σελίδα επικοινωνίας, όπου ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών μας θα χαρεί να σας βοηθήσει με την ερώτησή σας.

Επιλέξτε το τμήμα με το οποίο σχετίζεται η ερώτησή σας, είτε την «Εξυπηρέτηση Πελατών» είτε την «Ομάδα Επιστροφών», χρησιμοποιώντας το αναπτυσσόμενο μενού. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το μήνυμά σας θα παραδοθεί στη σωστή ομάδα και θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό.

Παρακαλούμε συμπληρώστε το πλαίσιο σχολίων με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, μαζί με οποιονδήποτε αριθμό παραγγελίας ή αριθμό εισιτηρίου που σας έχει δοθεί προηγουμένως.
Ένα από τα φιλικά μέλη του προσωπικού μας θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email για να απαντήσει στο ερώτημά σας!

Ταχυδρομική διεύθυνση

ProSwimwear Ltd, Μονάδα 1 Plum Lane, Dunwear, Bridgwater, Somerset, TA6 5HL, Ηνωμένο Βασίλειο.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Επιλογές παράδοσης στο Ηνωμένο Βασίλειο

Απλή Αποστολή - Εκτιμώμενη άφιξη εντός 3 - 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αποστολής - £3.99.

Ταχεία Παράδοση - Εκτιμώμενη άφιξη εντός 1 - 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αποστολής - £4.99.

Επόμενη εργάσιμη ημέρα - £5.99 Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μετά τις 2 μ.μ. την Πέμπτη θα αποστέλλονται την Παρασκευή και ενδέχεται να μην παραδοθούν μέχρι τη Δευτέρα το πρωί.

Επόμενη μέρα Σάββατο DPD - 11.99 £ Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μετά τις 3 μ.μ. την Παρασκευή θα αποστέλλονται τη Δευτέρα και θα παραδίδονται την Τρίτη.

**Υπηρεσίες επόμενης ημέρας Δεν αποτελούν εγγυημένη υπηρεσία. Οι τακτικές παραδόσεις στη Βόρεια Ιρλανδία ενδέχεται να διαρκέσουν περισσότερο.**

(Επιστροφή στην κορυφή)


Ευρωπαϊκές & Διεθνείς Επιλογές Παράδοσης

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης μπορείτε να βρείτε εδώ - Εκτιμήσεις παράδοσης. Το κόστος αποστολής υπολογίζεται με βάση το βάρος των προϊόντων που παραγγέλνονται και εμφανίζονται στο ταμείο. 

(Επιστροφή στην κορυφή)


Μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Όλες οι υπηρεσίες παράδοσης συνοδεύονται από πληροφορίες παρακολούθησης διαθέσιμες στον πελάτη. 

Οι πελάτες θα ειδοποιηθούν μέσω email με τον αριθμό παρακολούθησης μόλις αποσταλεί η παραγγελία τους.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Θα χρειαστεί να υπογράψω για την παράδοσή μου;

Οι πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν θα χρειάζεται να υπογράφουν για δέματα. Ωστόσο, η υπηρεσία υπογραφής την επόμενη ημέρα (SD1) είναι διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος, ωστόσο αυτό έχει αυξημένο κόστος. 

Πολλοί διεθνείς πελάτες που επιλέγουν την υπηρεσία DPD θα απαιτήσουν υπογραφή, ωστόσο αυτό δεν είναι εγγυημένο και είναι κατά παρέκκλιση της τοπικής εταιρείας ταχυμεταφορών που παραδίδει το δέμα στην επιλεγμένη χώρα.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Μπορώ να χρησιμοποιήσω μια εναλλακτική διεύθυνση παράδοσης;

Αν θέλετε να σας αποστείλουμε σε μια εναλλακτική διεύθυνση αντί για την καταχωρημένη διεύθυνση χρέωσής σας, απλώς επιλέξτε το πλαίσιο (κατά την ολοκλήρωση της αγοράς) και συμπληρώστε τα στοιχεία της διεύθυνσης. Δυστυχώς, για τους χρήστες του PayPal και τους πελάτες του εξωτερικού, μπορούμε να σας αποστείλουμε μόνο στην καταχωρημένη διεύθυνση χρέωσής σας. Αυτοί οι περιορισμοί αποτελούν μέτρα πρόληψης διαδικτυακής απάτης που εκδίδονται από την τραπεζική κοινότητα και είναι πέρα ​​από τον έλεγχό μας.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Πόσο διαρκεί η παράδοση;

Η τυπική υπηρεσία θα διαρκέσει περίπου 2-3 ​​ημέρες μετά την αποστολή, η ταχεία παράδοση θα διαρκέσει περίπου 1-2 ημέρες μετά την αποστολή, η παράδοση την επόμενη μέρα στο Ηνωμένο Βασίλειο θα διαρκέσει 1 ημέρα μετά την αποστολή, με παράδοση από Δευτέρα έως Παρασκευή. Η παράδοση την επόμενη μέρα στο Ηνωμένο Βασίλειο το Σάββατο θα διαρκέσει 1 ημέρα μετά την αποστολή που θα παραδοθεί το Σάββατο.

Ανάλογα με τη χώρα προορισμού, οι ευρωπαϊκές παραγγελίες παραδίδονται συνήθως εντός 2-5 εργάσιμων ημερών από την αποστολή, ενώ οι παραγγελίες εκτός Ευρώπης χρειάζονται γενικά 3-10 εργάσιμες ημέρες. Πληροφορίες παράδοσης

Λάβετε υπόψη ότι οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης είναι κατά προσέγγιση και δεν περιλαμβάνουν τυχόν καθυστερήσεις στα τελωνεία της χώρας σας.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Θα πρέπει να πληρώσω τυχόν τελωνειακούς δασμούς στη χώρα μου;

Ο πελάτης είναι πλήρως υπεύθυνος για την καταβολή όλων των ισχυόντων φόρων απευθείας στην αρμόδια αρχή (και για την ανάκτησή τους σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας ή επιστροφής προϊόντων, στο βαθμό που επιτρέπεται από τους παρόντες όρους) όπως καθορίζεται από τις αρχές της χώρας προορισμού αποστολής.

Οι χώρες της ΕΕ θα παραλαμβάνουν παραγγελίες μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Spring Delivery και δεν θα πληρώνουν τελωνείο.

Όλες οι χώρες εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ είναι υπεύθυνες για τις τελωνειακές χρεώσεις. 

(Επιστροφή στην κορυφή)


Πόσο γρήγορα θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την αποθήκη μας Δευτέρα-Παρασκευή 8.30-14.00. Όλες οι παραγγελίες που λαμβάνονται μετά τις 14:00 θα διεκπεραιώνονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οποιεσδήποτε παραγγελίες που λαμβάνονται σε δημόσια αργία ή αργία θα διεκπεραιώνονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Στόχος μας είναι η αποστολή όλων των παραγγελιών εντός 24 ωρών, αλλά σε ώρες αιχμής τα πληρωμένα έξοδα αποστολής θα διεκπεραιώνονται και θα αποστέλλονται πριν από τη δωρεάν αποστολή, με προτεραιότητα στις υπηρεσίες της επόμενης ημέρας. Εάν για οποιονδήποτε λόγο το προϊόν δεν είναι σε απόθεμα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών. 

(Επιστροφή στην κορυφή)

Διαθεσιμότητα

Οι πληροφορίες σχετικά με τις ημερομηνίες διαθεσιμότητας των προϊόντων είναι εκτιμήσεις που βασίζονται σε πληροφορίες από προμηθευτές. Οι ημερομηνίες αυτές ενδέχεται να αλλάξουν και θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη μόνο ως ενδεικτικές οδηγίες. Εάν χρειάζεστε ένα κοστούμι μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία, είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε μαζί μας για να βεβαιωθείτε ότι το κοστούμι που χρειάζεστε θα είναι διαθέσιμο μέχρι την ημερομηνία που χρειάζεστε.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Μπορούν όλα τα είδη να αποσταλούν παγκοσμίως;

Αποστέλλουμε τα περισσότερα είδη παγκοσμίως, αν και ορισμένα υπόκεινται σε περιορισμούς ανάλογα με τον ακριβή προορισμό αποστολής. Τα ακόλουθα προϊόντα συνήθως έχουν περιορισμούς αποστολής: Ενεργειακά ποτά, τρόφιμα, τζελ, υγρά και αεροζόλ.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Λείπουν προϊόντα ή έχει υποστεί ζημιά η παράδοση, τι μπορώ να κάνω;

Εάν τα προϊόντα σας έχουν παραληφθεί ως κατεστραμμένα ή λείπουν, επικοινωνήστε αμέσως με την εξυπηρέτηση πελατών.

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [προστασία μέσω email] 

Ή καλώντας μας στο 01278 550640 ή από χώρα εκτός Ηνωμένου Βασιλείου στο +44 1278 550640.

Εάν τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημιά, θα χρειαστούμε απόδειξη της ζημιάς, είτε με την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς είτε, σε ορισμένες περιπτώσεις, με μια φωτογραφία που αποστέλλεται μέσω email. Η Εξυπηρέτηση Πελατών μπορεί να σας συμβουλεύσει για την καλύτερη πορεία δράσης. Μόλις επαληθεύσουμε τη ζημιά, μπορούμε στη συνέχεια να διορθώσουμε την κατάσταση.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Η παραγγελία μου έχει αποσταλεί αλλά δεν έχει φτάσει ακόμα, με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω;

Royal Mail 24ωρη παρακολούθηση

Παρακαλούμε περιμένετε για πιθανή καθυστερημένη παράδοση έως και 6 ημέρες μετά την αποστολή. Εάν δεν έχει γίνει καμία προσπάθεια παράδοσης εντός αυτού του χρονικού διαστήματος, επικοινωνήστε με την Royal Mail για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παράδοση. Γραμμή εξυπηρέτησης της Royal Mail: 08457 740740.

Ευρωπαϊκές και Διεθνείς Παραδόσεις

Ανάλογα με την επιλεγμένη υπηρεσία θα λάβετε ένα email, μόλις αποσταλεί η παραγγελία, το οποίο θα περιέχει τις πληροφορίες παρακολούθησης.

Μόλις ειδοποιηθούν για την αποστολή, ενδέχεται να χρειαστούν 24 ώρες για να ενημερωθούν οι πληροφορίες παρακολούθησης στον ιστότοπο του μεταφορέα.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Η αποστολή της παραγγελίας δεν παραδόθηκε ποτέ, τι μπορούμε να κάνουμε;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση [προστασία μέσω email] 

Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο 01278 550640 ή από χώρες εκτός Ηνωμένου Βασιλείου στο +44 1278 550640.

ProSwimwear θα διεκπεραιώσει μια ασφαλιστική αξίωση για τα χαμένα αγαθά και ενδέχεται να επικοινωνήσει μαζί σας η τοπική ταχυδρομική υπηρεσία για να επιβεβαιώσει τη μη παραλαβή των αγαθών.

(Επιστροφή στην κορυφή)


Διαδικασία επιστροφών

Για πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές επιστροφών και ανταλλαγών μας και οδηγίες σχετικά με τον τρόπο επιστροφής των προϊόντων σας κάντε κλικ εδώ Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα επιστροφών, μπορείτε να τους στείλετε email στη διεύθυνση [προστασία μέσω email]

 

 


Νόμιμα δικαιώματα

At ProSwimwear Θέλουμε να είστε ευχαριστημένοι κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς. Ωστόσο, περιστασιακά, γνωρίζουμε ότι μπορεί να θέλετε να επιστρέψετε προϊόντα. Γι' αυτό, βάσει της εγγύησης επιστροφών 30 ημερών, εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να μας το επιστρέψετε στην αρχική του κατάσταση εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Περαιτέρω όροι και προϋποθέσεις σχετικά με τις επιστροφές σε αυτήν την ενότητα και στην πλήρη ενότητα όρων και προϋποθέσεων / όρους

Σύμφωνα με το νόμο, οι πελάτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν επίσης το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από την αγορά ενός αντικειμένου εντός επτά εργάσιμων ημερών από την ημέρα μετά την ημερομηνία παράδοσης του αντικειμένου.

Για να ακυρώσετε την αγορά σας εντός της περιόδου υπαναχώρησης των επτά εργάσιμων ημερών, επιστρέψτε το προϊόν ή τα προϊόντα σύμφωνα με τη διαδικασία επιστροφών μας, αναφέροντας τον λόγο της επιστροφής ως "απλώς δεν το θέλω πια". Παρακαλούμε συσκευάστε το σχετικό αντικείμενο με ασφάλεια και στείλτε το σε εμάς εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος σε εσάς.

Για την προστασία σας, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία ηχογραφημένης παράδοσης ή απόδειξη ταχυδρομικών τελών.

Λάβετε υπόψη ότι θα είστε υπεύθυνοι για το κόστος της επιστροφής των αντικειμένων σε εμάς, εκτός εάν σας παραδώσαμε το αντικείμενο κατά λάθος ή εάν το αντικείμενο είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό.

Μόλις λάβουμε πίσω τα είδη για την ακύρωση της παραγγελίας σας, θα σας επιστρέψουμε το σχετικό μέρος της τιμής αγοράς για το συγκεκριμένο είδος - δεν μπορούμε να επιστρέψουμε τυχόν έξοδα αναβάθμισης που έχετε επιλέξει. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά σας εντός της περιόδου υπαναχώρησης των επτά εργάσιμων ημερών, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Υπουργείου Εμπορίου και Βιομηχανίας στη διεύθυνση: http://www.dti.gov.uk/consumers/buying-selling/distance-selling/index.htm

Ποια είδη δεν μπορούν να επιστραφούν;

Για λόγους υγείας και ασφάλειας, δεν μπορούμε να δεχτούμε ωτοασπίδες ή ρινικές τάπες.

Επίσης, τα ακόλουθα είδη δεν θα γίνονται δεκτά πίσω:

- Μαγιό, γυαλιά και αξεσουάρ κολύμβησης που φοριούνται ή χρησιμοποιούνται σε πισίνα/χλωριωμένο νερό 

- Είδη που δεν έχουν την αρχική τους συσκευασία/ετικέτες

- Ανοιγμένα σαμπουάν/ μαλακτικά/ αφρόλουτρα κ.λπ.

- Είδη που αγοράστηκαν πριν από 12 μήνες

(Επιστροφή στην κορυφή)


  • Σε ποιο νόμισμα θα πληρώσω την παραγγελία μου;

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές πληρωμής σε νόμισμα, παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ

    (Επιστροφή στην κορυφή)


    Πότε πληρώνω την παραγγελία μου;

    Θα πληρώσετε για την παραγγελία σας αμέσως κατά την ολοκλήρωση της αγοράς. Εάν το προϊόν που επιλέγετε βρίσκεται σε εκκρεμότητα, μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε την παραγγελία σας μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας ως μέθοδο πληρωμής και στη συνέχεια να πληρώσετε για το προϊόν τηλεφωνικά όταν φτάσει σε απόθεμα.

    Όταν η πληρωμή γίνεται αμέσως για είδη που διατίθενται στην αγορά ως διαθέσιμα, τότε πιστεύουμε ότι είναι διαθέσιμα. Ωστόσο, περιστασιακά, τα στοιχεία που καταχωρούνται στο σύστημα ενδέχεται να είναι λανθασμένα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24 έως 48 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας για να σας ενημερώσουμε και είτε θα θέσουμε το είδος σε εκκρεμή παραγγελία είτε θα σας επιστρέψουμε την πληρωμή, ανάλογα με την επιλογή σας.

    (Επιστροφή στην κορυφή)

  •  
© 2025 ProSwimwear Ε.Π.Ε. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.